Iezer: creasta

Sambata dimineata am plecat cu Maria, Silviu si Iulia spre Voina via Campulung sa facem creasta Iezerului. Si am facut-o, desi in opinia mea nu chiar integral. Am urcat din Voina direct la Refugiul Iezer (traseul de creasta o lua pe Vacarea). La refugiu ne-am aprovizonat cu apa, urmatorul izvor fiind putin inainte (cateva sute de metrii) de Plaiul lui Patru. A doua zi, am trecut pe la izvor si ne-am intalnit cu un cioban care in schimbu a vreo 15 tigari ne-a zis sa coboram pana la stana si sa luam cata branza vrem, ceea ce am si facut. Ne-a zis ca in noaptea precedenta trecuse ursu pe la stana si omorase vreo 20 de mioare. Am vazut urmele cand am ajuns acolo: capete de oi imprastiate, matze si ciori.

Ne-am continuat drumul si, dupa ce am urcat si pe Papusa, am coborat spre cabana Cuca (traseul de cresta o lua, iarasi, pe Gainatul Mare). Pe drum ne-am mai intalnit cu doi tipi care faceau si ei creasta si aveau masina la Voina (ca si noi). Avand in vedere ca Maria ramanea in Campulung iar mie nu imi suradea deloc ideea sa iau microbuzul spre Bucuresti i-am intrebat daca nu ne iau si pe noi. Au acceptat sa se mai inghesuie nitel si ne-au adus cu bine-n Bucuresti. Multumim Nicu si Vasi.