In Cozia

Asa cum am zis, sambata am fost cu Stefan (pe care l-am cunoscut in acea dimineata) la munte si cu inca un necunoscut. Am urcat pe traseul Gara Lotru – Varatica – Muchia Urzicii – Stana Rotunda – Varful Cozia (1668 m) – Cabana Cozia, pe banda albastra. Desi traseul era trecut ca ar trebui sa dureze 4 – 5 ore noi ne-am lungit la vorba, poze, masa si innotat in zapada asa ca a durat vreo 6.

La cabana cam trista atmosfera, putini oameni (de fapt nu ne-am intalnit cu nimeni pe tot traseul nici la dus, nici la intors), doar doua pisici sperioase animau peisajul. Am baut o Cola (ce sensatie „orgasmica” am avut) si un ceai acolo si am plecat. Ma gandeam la cola de cand innotam prin zapada de o juma de metru – un metru.
Traseul de coborare mi-a placut insa foarte mult. Poteci inguste uneori, alteori drum drept, coborari pe lant si treceri pe podisti de lemn inguste, stanci abrupte in jur, rauri repezi cu apa rece din care nu am ratat sa beau. Spre seara am vazut si doua caprioare care au alergat sperioase prin fata noastra cand ne-au auzit fosnetul pasilor si s-au pierdut in padure.

Felicitari lui Stefan pentru ideea cu Cozia si multumiri pentru acceptarea in tura. A fost fain.

Poze in galerie.

Facebook Comments

3 comentarii la „In Cozia”